Bryllupssko i lange baner.... Og de er endda billige!

Jeg ved ikke, hvordan alle andre har det med bryllupssko, men for mig var de så vigtige, at jeg faktisk købte skoene inden jeg blev forlovet 😂 Jeg elsker (som så mange andre) sko,  mit eneste problem er, at jeg er sindssygt dårlig til at gå i hæle!

Jeg ville ønske, jeg havde både råd og fødder til at kunne gå i dyre, lækre sko som f.eks Jimmy Choo, Manolo Blahnik og Louboutin, men jeg har det altså bare bedst i et par sneakers.. Derfor skal jeg faktisk også have et par Converse på, når jeg skal giftes. Det er dem her:

Udover at lækre sko er svære at gå i, for sådan en type som mig, så kan sko også være noget af det, der virkelig kan springe budgettet! Det skal dog ikke snyde jer for lækker sko inspiration! SÅ jeg var en tur forbi ASOS og fandt virkelig mange gode bud på alternative men billige brudesko 😍

Det første par her, er bare ÆGTE Askepotsko.. Eller de ligner i hvert fald! Jeg forestiller mig noget med en karet og nogle mus og det vildeste Disney-tema! Så hvis man drømmer lidt om glassko, så kan de købes til den billige pris af 292 kr lige HER

Hvis man er more is more typen... Og deeet er jeg helt bestemt, så kunne de her sko være et virkeligt lækkert bud på en bryllupssko! De er på tilbud lige nu til 500 kr og kan findes lige HER

ALT ved de her sko fungerer bare!! Jeg er så vild med dem, det kan næsten ikke udtrykkes i ord! Jeg vil VIRKELIG gerne selv have dem, men de er desværre udsolgt i min størrelse, så derfor er tippet hermed givet videre til jer 😁 Hvis du også er forelsket, så kan de købes HER og koster 347,50 kr

Det næste par giver mig bare glade sommer vibes og får mig til at tænke på engelske sofaer, sol, sommer og picnic! De koster 292 kr og kan findes HER

Hvis man leder efter "Something blue" og er lige så vild med sløjfer og blokhæle som mig, så er dem her et virkelig godt bud på brudesko! De koster 438 kr og kan findes HER

Dem her giver mig sådan lidt steampunk - Victorian style vibes.. Derudover er de da så lækre til en kort sommerkjole, eller måske en fed buskedragt? De koster 438 kr og kan findes HER

Helt ærligt ik.... Hvem elsker så ikke glimmersko?? Dem her er et fantastisk blåt eksemplar og kan fås til den billige pris af 250 kr lige HER

Dem her ville jeg selv købe, hvis jeg skulle have hæle på, tror jeg... Fuck de er fede!! Det er også typen af sko, som man kan bruge igen og igen og igen! Så hvis man er lidt en rock-chick, så koster de 292 kr og kan købes HER

Tilsidst kommer der lige en lille bonusmulighed... De er skidedyre i forhold til alle de andre, og er også uden hæl, men jeg synes de er helt fantastiske, så derfor skulle I lige se dem alligevel! De kan købes for 1349 kr lige HER

Hvilken type sko foretrækker du på din bryllupsdag? Og hvis du har købt dem... Hvordan ser de så ud?


Kommentarer

Populære opslag