Vibeke og Dennis - Bryllup i Odense Zoo

Det næste virkelige bryllup, jeg har fået lov til at dele med jer er Vibeke og Dennis' bryllup. Vibeke har selv sendt mig en fortælling om deres bryllup og planlægningsprocessen, som fik dem til at vælge at holde bryllupsfesten i Odense Zoo... Så herfra følger Vibekes ord og billeder!


Min mand friede tilbage i august 2016. Hans storebror var blevet gift et par år forinden, og vi vidste, at vi ikke ville have "standardpakken". Forsamlingshus krævede for meget arbejde, kro/hotel er set før, og selvom det er lækkert at nogle professionelle står med det hele, så bliver det da også bare lidt kedeligt i længden


Så jeg måtte i gang med Google. Jeg søgte på steder man kunne holde bryllup, jeg fandt den ene kro efter den anden, en masse hoteller, konferencesteder, og pludselig Odense Zoo.
Vi har brugt meget tid i Zoo, og har endda årskort dertil, så da jeg så muligheden greb jeg straks manden, og han virkede begejstret, modsat hans reaktioner til diverse kroer.


Jeg læste lidt om bryllup i Odense Zoo, snakkede med lidt forskellige folk, og det lød bare så godt! Så vi bookede hurtigt kirke og Zoo 🙂


Jeg ved ikke om I har lidt kendskab til de forskellige kirker i Odense, men vi blev gift i Hjallese kirke 🙂 Jeg ville gerne have at kirken var lys, og så betød det intet om den var traditionelt opbygget eller ej 🙂


Samarbejdet med Odense Zoo har været så godt! Kristina som står for events i Zoo er super flink, meget professionel, og alligevel helt nede på jorden og til at snakke med. De foreslog en menu, vi kunne sige til og fra som det passede os. Det var så super lækkert!

Undervejs har vi set lokalerne et par gange, haft nogle samtaler med forskelligt personale, afleveret bordkort af 2 omgange, og der har ingen problemer været. Alle har været så søde og hjælpsomme!

Nu har vi fået regningen, og vi kan se, at vi ikke har fået drikkevarer ad libitum som vi ellers bestilte, vi har betalt stykpris, da det var billigere 🙂 De har endda tænkt på vores økonomi og ikke kun deres egen. Det kalder jeg god service!
Jeg har kun de varmeste anbefalinger til Odense Zoo. De sætter nogle unikke rammer, folk hyggede sig, en veninde løb endda Zoo rundt på 15 minutter i 10 cm stiletter 😄 Folk lader virkelig til at have hygget sig 🙂 Personalet arbejdede også hårdt på dagen, i baggrunden, så vi kunne få den perfekte dag ved dem 🙂


Det var så Vibekes fortælling om deres fantastiske bryllupsfest i Odense Zoo! Hvis I selv kunne være interesserede i at holde bryllup i Odense Zoo, så kan I læse om det her: Bryllup i zoo og hvis I er vilde med billederne, så hedder fotografen Frosted Foto.

Og så lige en lille video, for at vise, at selvom man holder bryllup et utraditionelt sted, så kan man sagtens holde fast på traditionerne... Nåååårh 💖


Med stjernestøv og regnbuer - Lis 


Kommentarer

Populære opslag