Bridenista Bridalshower

Okay så I går tog jeg min søde kollega under armen og så tog vi til Bridalshower hos Bridenista. Arrangementet blev holdt i Århus på Malt, som var et superlækkert sted! 

Jeg er så heldig, at jeg fik billetterne gratis, så på sin vis kan man vel egentlig godt kalde det her reklame? Ej jeg ved det ikke, men I skal i hvert fald lige høre om aftenen, som var fuld af inspiration til bryllupper.

Vi startede ud med en lille velkomstdrink, som var mega lækker. Derefter så planen sådan her ud:


Tasting menuen foregik ved borde dækket i restauranten med forskellig opdækning, som kunne inspirere alle de brude og brudgomme som var tilstedet (og ja! Der var faktisk nogle mænd... Ikke så mange, men de var der!) Vores bord så sådan her ud:

 

Vi sad ved 8-mands borde og var simpelthen så heldige at sidde sammen med to fra Aalborg, to fra Skjern og to fra Esbjerg, så vi var nærmest hele Jylland rundt, når jeg nu bor i Kolding! Det var nogle søde kvinder og der kom hurtigt gang i bryllupssnakken!

Men men men... Nu kommer vi ligesom til det første højdepunkt: MADEN! Jeg er stadig ikke sikker på, hvad vi rent faktisk spiste. Altså.. Hvad ER tapioka? Eller hvad med onglet? 😂🙈 Hvis du ved, hvad det er, så vil jeg meget gerne have en kommentar i kommentarfeltet! Men det var jo heller ikke så vigtigt, det er smagen til gengæld.. Og den var virkelig fantastisk!!! 

Forretten bestod af tre forskellige dele, og jeg er normalt ikke super meget til hverken tatar eller østers, men det var virkelig lækkert 😍

Til hovedret fik vi så en smagsprøve på det der onglet... Det var sådan rigtig mørt, og føltes næsten efterårsagtigt pga kartoffelpureen og smagene:

Højdepunktet i menuen var dog desserten, som var intet mindre end fremragende! Det var noget pære med noget creme og det var simpelthen så velbalanceret, smagsrigt og let. Vi elskede den😍


Efter middagen, var jeg ellers glad og tilfreds og så stod den på et bette foredrag omkring bryllupsplanlægning, med tips og tricks fra Stine som er den ene af de to ejere af Bridenista. Det var et fint foredrag, som nok bare er mest relevant, hvis man ikke har planlagt hele brylluppet ligesom jeg jo faktisk efterhånden har 😁 Efter foredraget var der et oplæg omkring blomster og trends indenfor brudebuketter. Det var nogle kreative forslag og fedt at se noget andet end standard-buketten!

Derefter skulle vi rundt på nogle workshops, hvor der var forskellige tips og tricks. Ideen var god, og der var virkelig meget god inspiration, som I også kommer til at se på billederne herunder, men puha, hvor var akustikken dårlig. Det var simpelthen så ærgerligt, men det var virkelig svært, at høre alt det, som de fine leverandører forsøgte at lære os.

Der var ikke så mange alternative, unikke, regnbuefarvede løsninger, men hvis man drømmer om et bohemebryllup eller et lidt mere nordisk islæt, så var der super meget inspiration at hente!! Min favorit var bordet her:




Farverne er super lækre og efterårsagtige og der var mange lækre detaljer! Derudover var der den lidt nordiske, botaniske stil:



MEN! Vores klare yndlingsworkshop var den med drinksene! Store lækre fyldte dispensere med flydende glæde 😍 Der var både alkoholfri drinks (Tak!) og fire forskellige med alkohol. Det var simpelthen så lækkert og jeg gik faktisk hjem med en ide om, at sådan nogle er vi simpelthen nødt til at have! 



De to herover er kun til pynt, de rigtige var fyldt med alle mulige farver, men lyset var lidt dårligt, så dem har jeg desværre ingen billeder af.. 

Sidst men bestemt ikke mindst, så kom brudekjoleshowet. Søde Nina fra Buch Couture havde taget en masse skønne kjoler med, og det var virkelig en fornøjelse at se noget andet, end de der standard kjoler! Jeg var især vild med de to, som man kan se på videoerne herunder:

JEG ELSKER DEN BLONDE!! Jeg kan forestille mig så mange bryllupper, hvor den kjole bare passer perfekt ind 😍

Den næste kjole er fyldt med glimmer... Fordi... Hvem kan ikke lide glimmer!? Jeg elsker i hvert fald glimmer! 


Udover de smukke kjoler, fik vi også smagt bryllupskage, fik tips og tricks til makeup og hår, kunne finde fine personliggjorte æsker, fede fede italienske håndlavede sko til mændene og der blev lavet en gif med os! Det sidste var virkelig sjovt altså.. Hvis der er spørgsmål til leverandører eller lignende, så spørger I bare, og ellers er der sikkert også links på Bridenistas hjemmeside! 


Overordnet set, havde vi en virkelig god aften, det var fedt at have en hel aften kun til at snakke om bryllup med andre brude 💖


Med stjernestøv og regnbuer
Lis 





Kommentarer

Populære opslag