Oscar inspiration!

Hvis nu du ikke skulle have opdaget det, så var der natten til i går Oscar uddeling! Og udover de meget fortjente statuetter der blev delt ud til både Greenbook (Yay for Viggo Mortensen), Black Panther (Yay for awesomeness og diversitet!), Menstruationsfilmen og talen som alle snakker om (dobbelt yay!) så handler Oscar-uddelingen i virkeligheden om kjoler!
Smukke kjoler, grimme kjoler, vilde kjoler, inspirerende kjoler og også alle dem, som ingen husker næste år. I dag vil jeg fokusere på de kjoler, som man kan lade sig inspirere af ifht. brudekjolemoden.
I prioriteret rækkefølge:
Billy Porter der bryder alle rammer for awesomeness i Christian Siriano! Ej men jeg har nærmest ikke ord for, hvor vild jeg er med det her! Det er diva, det er diversitet, det sprænger rammerne... Jeg E L S K E R det!!  
Min nummer to er Kacey Musgraves i Giambattista Valli... Den er tyl med tyl med tyl på, og jeg er vild med tyl! Jeg kunne sagtens se en brud der rocker det her look. Både farven og de allestedsnærværende skuldre som bevæger sig mere og mere mod 80'erne, er spot on i forhold til brudekjolemoden lige nu:
Nummer tre er Melissa McCarthy i Brandon Maxwell... DEN KAPPE!! Jeg er så vild med den altså <3 Og så rocker hun også bare hele buksedragt lokket. Så lækkert altså!
Nr fire er Michelle Yeoh i den smukkeste kombination af sølv og blush.. Den kan jeg drømme om i laaaang tid!! Så æterisk og yndefuld.. Den kjole ville passe perfekt til et bryllup i skoven!
Og nu kommer de ellers bare i ikke-prioriteret rækkefølge, dem jeg tænker ville passe perfekt som bryllupsinspiration til et lidt anderledes bryllup:


Og der skal selvfølgelig også lige være en til mændene, så her er lige Jason Momoa, som rocker et lyserødt velour-suit... JEG ELSKER DET!!!
.
Med stjernestøv og regnbuer - Lis

Kommentarer

Populære opslag