Velkommen til Etstykkemedbryllup - The blog

Efter måneders søgen gik det i dag op for mig, at nej, der findes simpelthen ikke danske blogs, danske hjemmesider eller på nogen anden måde en form for dansk inspirationskilde, for alle os der ikke passer ind i det stereotype billede af et par der skal planlægge et bryllup! Hvor er inspirationen for os der foretrækker stjerner og Star Wars fremfor hjerter og vintage? Hvor er inspirationen for os med multifarvet hår og utallige tatoveringer? Hvor er inspirationen for os der ikke drømmer om prinsessebrylluppet?
Tja jeg måtte jo nok bare indse, at den ikke rigtig findes i Danmark... Og det kan da ikke passe vel? Så her er mit bud på det.... Velkommen til min blog! Mit lille drømmeunivers, hvor der er plads til nørder, til alle dem der tegner udenfor stregerne, the misfits, og dem der altid føler sig udenfor. Til alle køn, farver, seksualitet og former. Velkommen til alle jer - der ligesom mig - har følt sig skæve. Jeg glæder mig til at kunne være med til at lave vores helt eget inspirationsunivers!
Med stjernestøv og regnbuer - Lis

Kommentarer

Populære opslag